你問下33,佢應該知
本帖最後由 339122 於 2010-8-11 01:55 PM 編輯
讓我估下先
係咪要回多d呀......
ps rayc 可唔可以係社區城市到送d野俾我呀=__________=好窮~~~
:47;色即是空,空即是色
本帖最後由 Rayc 於 2010-8-11 07:56 PM 編輯
讓我估下先
係咪要回多d呀......
ps rayc 可唔可以係社區城市到送d野俾我呀=__________=好窮~~~
339122 發表於 2010-8-11 01:53 PM static/image/common/back.gif
bingo
我無得清掃,拎唔到經,所以唔送
如果你係世界盃期間玩就會好有錢
:32;走先啦,8~
本帖最後由 Rayc 於 2010-8-11 04:03 PM 編輯
色即是空,空即是色
vbnn20 發表於 2010-8-11 03:12 PM static/image/common/back.gif
你想講咩呀?
:33;無啦啦想講@_@
本帖最後由 Rayc 於 2010-8-11 08:03 PM 編輯
食飯,88
無啦啦想講@_@
vbnn20 發表於 2010-8-11 07:56 PM static/image/common/back.gif
又係到亂講野啦=____________=
大家好,有無人係度?