今日己經星期二啦,仲有20日就完啦
vbnn20 發表於 2010-8-10 11:37 AM static/image/common/back.gif
我都仲未做晒功課
回復 Rayc 的帖子
我都no做哂
今次暑假過得真係快
data/attachment/album/201008/10/141024sp7qu69uz0fueubc.jpg我隔左好耐失返離,潛左好耐
我隔左好耐失返離,潛左好耐
tommingchun 發表於 2010-8-10 02:10 PM static/image/common/back.gif
睇唔明咩十年三足
回復 Rayc 的帖子
看真D>>!!
真係唔明
開估啦
data/attachment/album/201008/10/143619fvzo8fi3iovbovlo.jpg
嘩!好野
我真係完全投降
回復 Rayc 的帖子
多謝你的投降!I win!