本帖最後由 vbnn20 於 2010-8-10 09:47 PM 編輯
:14;最近流行靈魂出竅,通常睡睡下就會發生~
data/attachment/album/201008/10/2147017gj6zgh1an81ghsg.jpg
你既妄想症好似又發作了- -
回復 Rayc 的帖子
快D同我搵到位出場
搞錯,落咁大雨,要保住d書唔濕
搞左45分鐘先走得,仲要濕晒
番到屋企先無雨:77;
回復 Rayc 的帖子
我去學遊水,神早出左門,去到露天泳池,
企左好耐,教練冇來,去借phone先知不洗上,
落雨濕哂!!
本帖最後由 Rayc 於 2010-8-11 01:05 PM 編輯
回復
我去學遊水,神早出左門,去到露天泳池,
企左好耐,教練冇來,去借phone先知不洗上,
落雨濕哂!!
...
tommingchun 發表於 2010-8-11 12:58 PM static/image/common/back.gif
呢d野照常理都應該估到
王子可以微服出巡
BaHu 發表於 2010-8-10 09:34 PM static/image/common/back.gif
佢依家走左去第2個國家,已經唔算王子,但係佢依然嫌三嫌四
究竟你有無睇?
回復 Rayc 的帖子
你係咪話我笨???:69;
:48;個畫版,只要畫完之後,按「Print Scrn」貼洛小畫家就可以唔洗錢a_a
回復
快D同我搵到位出場
tommingchun 發表於 2010-8-11 11:53 AM static/image/common/back.gif
要有出場戲份係有條件
回復
你係咪話我笨???
tommingchun 發表於 2010-8-11 01:11 PM static/image/common/back.gif
無
回復 Rayc 的帖子
咩條件????