vbnn20 發表於 2010-7-26 11:00:46

:33;但係好似真係冇人黎啦

BaHu 發表於 2010-7-26 13:42:59

其實我系到
但唔知講咩好~"~

Rayc 發表於 2010-7-26 15:18:58

其實我系到
但唔知講咩好~"~
BaHu 發表於 2010-7-26 01:42 PM static/image/common/back.gif
講句hi都好

vbnn20 發表於 2010-7-26 18:31:04

:33;無寵物中心係冇咁多人架啦

Rayc 發表於 2010-7-26 19:16:28

極神又唔肯發帖,搞到成個論壇無咩人

339122 發表於 2010-7-26 19:22:52

其實我系到
但唔知講咩好~"~
BaHu 發表於 2010-7-26 01:42 PM static/image/common/back.gif
證明vb真係烏鴉口.........

Rayc 發表於 2010-7-26 19:24:54

證明vb真係烏鴉口.........
339122 發表於 2010-7-26 07:22 PM static/image/common/back.gif

+1

所以遲d扣減佢戲份好唔好?

vbnn20 發表於 2010-7-26 19:42:02

:01;咩你地自己唔發帖,跟住係到推d責任比人架!_!

Rayc 發表於 2010-7-26 19:43:50

咩你地自己唔發帖,跟住係到推d責任比人架!_!
vbnn20 發表於 2010-7-26 07:42 PM static/image/common/back.gif

我連續3日係最後回覆:84;
明明就係你錯

BaHu 發表於 2010-7-26 22:43:36

大家暑假有咩玩AR﹖
頁: 1646 1647 1648 1649 1650 1651 1652 1653 1654 1655 [1656] 1657 1658 1659 1660 1661 1662 1663 1664 1665
查看完整版本: 寵物樂園吹水區