:33;但係好似真係冇人黎啦
其實我系到
但唔知講咩好~"~
其實我系到
但唔知講咩好~"~
BaHu 發表於 2010-7-26 01:42 PM static/image/common/back.gif
講句hi都好
:33;無寵物中心係冇咁多人架啦
極神又唔肯發帖,搞到成個論壇無咩人
其實我系到
但唔知講咩好~"~
BaHu 發表於 2010-7-26 01:42 PM static/image/common/back.gif
證明vb真係烏鴉口.........
證明vb真係烏鴉口.........
339122 發表於 2010-7-26 07:22 PM static/image/common/back.gif
+1
所以遲d扣減佢戲份好唔好?
:01;咩你地自己唔發帖,跟住係到推d責任比人架!_!
咩你地自己唔發帖,跟住係到推d責任比人架!_!
vbnn20 發表於 2010-7-26 07:42 PM static/image/common/back.gif
我連續3日係最後回覆:84;
明明就係你錯
大家暑假有咩玩AR﹖