死啦,諗唔到點作-_-
:48;作咩文
35回,作左1/5咋
:48;拎隻手指按按下,就作完架啦∼
我都唔知寫國平/軒/臣/黑魔王兵團/王者帝國/冥靈國定星龍國好
我都唔知寫國平/軒/臣/黑魔王兵團/王者帝國/冥靈國定星龍國好
Rayc 發表於 2010-7-10 07:13 PM https://bbs.tennyy.com/static/image/common/back.gif
你作文咁強 不如幫我作篇文先啦...... (題目:我對上海世博會的期待 max300字)
都唔知點作好= =
本帖最後由 Rayc 於 2010-7-11 11:38 AM 編輯
你作文咁強 不如幫我作篇文先啦...... (題目:我對上海世博會的期待 max300字)
都唔知點作好= =
339122 發表於 2010-7-10 07:40 PM https://bbs.tennyy.com/static/image/common/back.gif
作文係要自己作先有意義
仲有你係咪引用錯左?你應該同vbnn20講
不過你可以從你最有興趣既國家同展館寫起
:48; 作呢d文要作到題目無可取代的地方~
作文點解要自己作先有意義呢?我幾時有引錯野呢?
俾人迫去作要意義黎做咩呢?
:48;逼都係為左你好姐~