Rayc 發表於 2010-7-10 18:02:30

死啦,諗唔到點作-_-

vbnn20 發表於 2010-7-10 18:59:15

:48;作咩文

Rayc 發表於 2010-7-10 19:01:42

35回,作左1/5咋

vbnn20 發表於 2010-7-10 19:09:44

:48;拎隻手指按按下,就作完架啦∼

Rayc 發表於 2010-7-10 19:13:13

我都唔知寫國平/軒/臣/黑魔王兵團/王者帝國/冥靈國定星龍國好

339122 發表於 2010-7-10 19:40:03

我都唔知寫國平/軒/臣/黑魔王兵團/王者帝國/冥靈國定星龍國好
Rayc 發表於 2010-7-10 07:13 PM https://bbs.tennyy.com/static/image/common/back.gif

你作文咁強 不如幫我作篇文先啦...... (題目:我對上海世博會的期待 max300字)
都唔知點作好= =

Rayc 發表於 2010-7-11 11:14:25

本帖最後由 Rayc 於 2010-7-11 11:38 AM 編輯

你作文咁強 不如幫我作篇文先啦...... (題目:我對上海世博會的期待 max300字)
都唔知點作好= =
339122 發表於 2010-7-10 07:40 PM https://bbs.tennyy.com/static/image/common/back.gif
作文係要自己作先有意義
仲有你係咪引用錯左?你應該同vbnn20講

不過你可以從你最有興趣既國家同展館寫起

vbnn20 發表於 2010-7-11 16:50:01

:48; 作呢d文要作到題目無可取代的地方~

339122 發表於 2010-7-11 22:29:32

作文點解要自己作先有意義呢?我幾時有引錯野呢?
俾人迫去作要意義黎做咩呢?

vbnn20 發表於 2010-7-11 23:03:16

:48;逼都係為左你好姐~
頁: 1640 1641 1642 1643 1644 1645 1646 1647 1648 1649 [1650] 1651 1652 1653 1654 1655 1656 1657 1658 1659
查看完整版本: 寵物樂園吹水區