做咩賣晒d野呀= =我好想玩呀....
339122 發表於 2010-7-6 02:57 PM https://bbs.tennyy.com/static/image/common/back.gif
~_~因為要玩巨商,咁咪賣緊水滸d野 lo
明天結業禮啦 好緊張
無人理我,咁算啦
好耐無人發言
:48;因為...寵物中心未開返
有無開都係咁
開左 都無咩人講
:48;因為無新手嘛
我咪係新手
好難會有新手= =