vbnn20 發表於 2010-7-6 15:26:13

做咩賣晒d野呀= =我好想玩呀....
339122 發表於 2010-7-6 02:57 PM https://bbs.tennyy.com/static/image/common/back.gif

~_~因為要玩巨商,咁咪賣緊水滸d野 lo

無敵殺人狂 發表於 2010-7-7 00:06:50

明天結業禮啦 好緊張

Rayc 發表於 2010-7-7 10:47:52

無人理我,咁算啦

無敵殺人狂 發表於 2010-7-8 15:49:34

好耐無人發言

vbnn20 發表於 2010-7-8 16:10:25

:48;因為...寵物中心未開返

Rayc 發表於 2010-7-8 17:52:25

有無開都係咁

無敵殺人狂 發表於 2010-7-8 21:56:41

開左 都無咩人講

vbnn20 發表於 2010-7-8 22:27:09

:48;因為無新手嘛

Rayc 發表於 2010-7-9 17:12:13

我咪係新手

無敵殺人狂 發表於 2010-7-10 16:00:24

好難會有新手= =
頁: 1639 1640 1641 1642 1643 1644 1645 1646 1647 1648 [1649] 1650 1651 1652 1653 1654 1655 1656 1657 1658
查看完整版本: 寵物樂園吹水區