本帖最後由 339122 於 2010-7-1 11:42 PM 編輯
你咩學校呀?
Rayc 發表於 2010-6-29 11:51 AM https://bbs.tennyy.com/static/image/common/back.gif
佢好似講過嫁......
嗚.......你地咁勁嫁 數學79分太勁啦....
我都係得99/105咋
佢好似講過嫁......
嗚.......你地咁勁嫁 數學79分太勁啦....
我都係得99/105咋
339122 發表於 2010-7-1 11:41 PM https://bbs.tennyy.com/static/image/common/back.gif
你都有94%呀
:50;失敗,愈講愈傷心
你都有94%呀
Rayc 發表於 2010-7-2 09:15 AM https://bbs.tennyy.com/static/image/common/back.gif
得份卷係咁姐= =重有好多野未計
:75;有冇人想捉局棋牙~?
得份卷係咁姐= =重有好多野未計
339122 發表於 2010-7-2 10:16 AM https://bbs.tennyy.com/static/image/common/back.gif
應該都好勁啦
:42;返學啦,8~
我得番星2同星5要返
:85;時差相差很大
你係外國??