vbnn20 發表於 2010-7-2 21:35:40

:48;最衰冇得同你地捉

無敵殺人狂 發表於 2010-7-3 01:07:07

:65;你在香港 我你九龍

Rayc 發表於 2010-7-3 10:00:18

我係新界:60;

vbnn20 發表於 2010-7-5 07:41:43

:49;咩我地隔咁遠架咩?

Rayc 發表於 2010-7-5 10:45:04

你們咩區先?

vbnn20 發表於 2010-7-5 10:55:10

:42;觀塘架

Rayc 發表於 2010-7-5 11:00:49

大圍,隔左個九龍灣姐
話說4年前我都係住觀塘

vbnn20 發表於 2010-7-5 11:05:01

:44;坐車去都冇左半日架啦

Rayc 發表於 2010-7-5 11:08:37

1個鐘咋
坐80號巴士快的話45分鐘

vbnn20 發表於 2010-7-5 11:11:37

:49;云完車浪都未到
頁: 1635 1636 1637 1638 1639 1640 1641 1642 1643 1644 [1645] 1646 1647 1648 1649 1650 1651 1652 1653 1654
查看完整版本: 寵物樂園吹水區