又係你叫我多d休息
好眼訓呀>_<不過2訓一定會頭痛~~~~~~~~~~~~~~~
明天開始有無人同我玩多次勁灌水?:80;
:45;好悶牙
:49;有獎品先有動力
有無人係度?
:42;無人係到
其實我係度
:49;打機去了,8~_~
理下我既舉報呀
https://bbs.tennyy.com/thread-13776-4-1.html