:50;平時9x架,因為今次考到咁,搞到e家全年平均分得返89.5
平時9x架,因為今次考到咁,搞到e家全年平均分得返89.5
vbnn20 發表於 2010-6-28 05:05 PM https://bbs.tennyy.com/static/image/common/back.gif
唔好再講呀:42;
:50;隻game死ser,去唔去捉棋?
仲玩緊水滸?
:49;巨商,賣哂水滸D野了
數學得79炸
vbnn20 發表於 2010-6-28 04:02 PM https://bbs.tennyy.com/static/image/common/back.gif
數學冇80分同唔合格冇咩分別...在我眼內,唉...升左中五之後只試過1次80分以上而已...失敗
回復 BaHu 的帖子
我識我用呢個睇 好清www.zqnow.com
:60;只有下次努力d啦
數學冇80分同唔合格冇咩分別...在我眼內,唉...升左中五之後只試過1次80分以上而已...失敗
極神 發表於 2010-6-28 10:05 PM https://bbs.tennyy.com/static/image/common/back.gif
你們果然係高材生-_-
:47;學校唔勁,出的題目當然唔會難啦