Rayc
發表於 2010-6-29 11:51:35
你咩學校呀?
vbnn20
發表於 2010-6-29 12:14:03
:74;唔好提啦,愈講愈傷心
Rayc
發表於 2010-6-29 18:08:14
擺明就勁野
vbnn20
發表於 2010-6-29 20:25:41
:45;一早講左係垃圾學校黎
Rayc
發表於 2010-6-29 20:43:01
唔怕講wo,我個間都係全港138啦
無敵殺人狂
發表於 2010-6-30 01:06:10
:75;我正係知我讀緊個間好差
Rayc
發表於 2010-6-30 12:43:16
有無人捉棋?
無敵殺人狂
發表於 2010-6-30 20:39:02
:74;仲係5係度??
Rayc
發表於 2010-6-30 21:29:08
我已經唔係度
vbnn20
發表於 2010-7-1 15:10:20
:76;有冇人捉棋