Rayc 發表於 2010-6-29 11:51:35

你咩學校呀?

vbnn20 發表於 2010-6-29 12:14:03

:74;唔好提啦,愈講愈傷心

Rayc 發表於 2010-6-29 18:08:14

擺明就勁野

vbnn20 發表於 2010-6-29 20:25:41

:45;一早講左係垃圾學校黎

Rayc 發表於 2010-6-29 20:43:01

唔怕講wo,我個間都係全港138啦

無敵殺人狂 發表於 2010-6-30 01:06:10

:75;我正係知我讀緊個間好差

Rayc 發表於 2010-6-30 12:43:16

有無人捉棋?

無敵殺人狂 發表於 2010-6-30 20:39:02

:74;仲係5係度??

Rayc 發表於 2010-6-30 21:29:08

我已經唔係度

vbnn20 發表於 2010-7-1 15:10:20

:76;有冇人捉棋
頁: 1633 1634 1635 1636 1637 1638 1639 1640 1641 1642 [1643] 1644 1645 1646 1647 1648 1649 1650 1651 1652
查看完整版本: 寵物樂園吹水區