哇 呢個post.......太耐無黎啦....以家講d咩嫁...
:47;冇野講
:49;講關於寵物既野
哇 呢個post.......太耐無黎啦....以家講d咩嫁...
339122 發表於 2010-6-27 12:26 AM https://bbs.tennyy.com/static/image/common/back.gif
每十帖轉一次話題
好難講你聽
近排都唔得閒上黎
有無D咩特別事發生﹖
有呀
無敵約人捉棋唔出現
vbnn20明知我一定輸,仲騙我去捉棋,刷分(假的,不用理會)
有冇人識網上睇世界盃﹖(急求)
唉Maths得47分!
:42;數學得79炸
數學得79炸
vbnn20 發表於 2010-6-28 04:02 PM https://bbs.tennyy.com/static/image/common/back.gif
你仲敢講:84;