咁坐港鐵,半個鐘
ps.點解我們好似講到約人出街-_-
:32;去唔去捉下棋,作緊文好悶
唔捉,唔會比你去刷分
:33;開個新ac同你捉@_@
我再輸就無機會上番十大
:35;一齊開個新ac咪得
Rayc01-Rayc107
你要邊個?
:48; vbnn1同你個rayc01,老地方等
系統升級中......
:50;天不從人願