唉- -我就黎ut 但係無上過堂 都唔知點溫好啦..
339122 發表於 2010-3-19 07:03 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我同你差不多,不過我上堂訓覺
{08}我都好忙架,最近學好緊d英文
我都好忙架,最近學好緊d英文
vbnn20 發表於 2010-3-19 08:00 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你......你其他掂就得啦....
{12}就係冇樣得先要學好英文
就係冇樣得先要學好英文
vbnn20 發表於 2010-3-19 08:24 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你唔係話maths好得咩?
你唔係話maths好得咩?
Rayc 發表於 2010-3-19 08:48 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
係囉係囉 有人話佢maths好勁嫁 全級頭唔知幾多嫁嘛
{12}最近來左個轉校生,他係大陸讀到大二定三,d數學唔夠佢抽
最近來左個轉校生,他係大陸讀到大二定三,d數學唔夠佢抽
vbnn20 發表於 2010-3-20 01:56 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
有競爭先會令人進步嫁嘛...
{11}對手太強了,唔夠抽
對手太強了,唔夠抽
vbnn20 發表於 2010-3-20 06:05 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
唔洗理人,做好自己就得啦