Rayc 發表於 2010-3-19 19:17:07

唉- -我就黎ut 但係無上過堂 都唔知點溫好啦..
339122 發表於 2010-3-19 07:03 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif


    我同你差不多,不過我上堂訓覺

vbnn20 發表於 2010-3-19 20:00:34

{08}我都好忙架,最近學好緊d英文

339122 發表於 2010-3-19 20:18:07

我都好忙架,最近學好緊d英文
vbnn20 發表於 2010-3-19 08:00 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif

你......你其他掂就得啦....

vbnn20 發表於 2010-3-19 20:24:17

{12}就係冇樣得先要學好英文

Rayc 發表於 2010-3-19 20:48:57

就係冇樣得先要學好英文
vbnn20 發表於 2010-3-19 08:24 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif


    你唔係話maths好得咩?

339122 發表於 2010-3-19 21:55:12

你唔係話maths好得咩?
Rayc 發表於 2010-3-19 08:48 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif


    係囉係囉 有人話佢maths好勁嫁 全級頭唔知幾多嫁嘛

vbnn20 發表於 2010-3-20 13:56:04

{12}最近來左個轉校生,他係大陸讀到大二定三,d數學唔夠佢抽

339122 發表於 2010-3-20 17:32:39

最近來左個轉校生,他係大陸讀到大二定三,d數學唔夠佢抽
vbnn20 發表於 2010-3-20 01:56 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif


    有競爭先會令人進步嫁嘛...

vbnn20 發表於 2010-3-20 18:05:36

{11}對手太強了,唔夠抽

Rayc 發表於 2010-3-20 19:14:19

對手太強了,唔夠抽
vbnn20 發表於 2010-3-20 06:05 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif


    唔洗理人,做好自己就得啦
頁: 1559 1560 1561 1562 1563 1564 1565 1566 1567 1568 [1569] 1570 1571 1572 1573 1574 1575 1576 1577 1578
查看完整版本: 寵物樂園吹水區