極神你唔係諗住重讀掛
vbnn20 發表於 2010-3-30 05:01 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我諗住自殺一了百了:37;可惜不可能...怕死:83;所以去勞工處找緊工...
:22;勞工處找緊工,找到架咩?
找不到...中五還未畢業:16;
:22;咁讀埋中五佢咪得lo
仲未有雙經
無敵殺人狂 發表於 2010-3-30 08:58 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
因為無版主得閒上線
好無引 沒得升LV
好無引 沒得升LV
無敵殺人狂 發表於 2010-3-31 05:14 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
都一樣升到,不過慢點
慢太多 慣左雙經/3經日 先升
我就有無都升得
5知點解拎5到天X 我之前拎到