:60;都話時下d人唔睇歷史
都話時下d人唔睇歷史
vbnn20 發表於 2010-3-4 07:58 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
可唔可以幫我簽個名啊,我好仰慕你架:83;
:48; 好啦,咁就比張珍藏的你啦
好啦,咁就比張珍藏的你啦
vbnn20 發表於 2010-3-5 04:08 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我都要一張,得唔得?
:60; 見係你炸
你地好無聊呀- -
:49;因為太得閒了
你地好無聊呀- -
339122 發表於 2010-3-5 10:15 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你要有我們有新意,所以我們先咁做
:48;我OFF啦,88
咁就到我on