我都放棄數學了...唉
我想問 呢到有無人識cosine formula
#15690
{12}你根本就唔明
#15691
{08}數學好容易架,做多d就識
#15692
cosine formula <----咩黎@_@
http://hk.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=7006053102022
正係見到呢個網頁
我都放棄數學了...唉
極神 發表於 2010-3-20 10:54 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我都差不多會放棄
{17}數學好重要架bo,放棄左入唔到u
數學好重要架bo,放棄左入唔到u
vbnn20 發表於 2010-3-21 07:49 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
數學唔及格都升到...但中英唔合格就唔得
數學唔及格都升到...但中英唔合格就唔得
極神 發表於 2010-3-21 08:42 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
本人認為炒ls先最大鑊..
回復 15697# 339122
IS即係咩:37;唔識英文
{17}我記憶中的IS係科學,唔知有冇錯呢
回復339122
IS即係咩唔識英文
極神 發表於 2010-3-21 10:22 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
Intergreated Science(綜合科學)
可能穿錯