點解無人?d人去嗮邊?
我都想知:37;
{24}某極神,你唔係考緊會考架咩?
4月中先考...
點解無人?d人去嗮邊?
Firemonk 發表於 2010-3-18 09:38 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
去哂溫書
{06}你地真係辛苦
你地真係辛苦
vbnn20 發表於 2010-3-19 05:29 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
無時間啦,科科都係剛剛開始溫
你似乎唔辛苦咁wo
vb中四...? 334真好...重有2年...雖然難d但我寧願334...唉
vb中四...? 334真好...重有2年...雖然難d但我寧願334...唉
極神 發表於 2010-3-19 06:30 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
有好有唔好啦
vb中四...? 334真好...重有2年...雖然難d但我寧願334...唉
極神 發表於 2010-3-19 06:30 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
唉- -我就黎ut 但係無上過堂 都唔知點溫好啦..