你們灌得好少
今次個ut時間表好喪呀....
=.=咁快又到星期一了,時間一開不回頭=.=
終於測完啦
咁開心呀:75;距離會考...三星期...:37;再見!
永別啦(講笑)
咁開心呀距離會考...三星期...再見!
極神 發表於 2010-3-29 04:21 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我個fd都要啦- -
真係好悶呀
:60;極神你唔係諗住重讀掛
仲未有雙經