咁咪益哂rayc lo
vbnn20 發表於 2010-4-1 10:15 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我無時間升,只係益firemonk
我也是沒有什麽時間....:57;
看來雙經是浪費
浪費都唔好蝕比他:48;
我都想,但真係無咩時間
:80;你地應該去讀經濟
你地應該去讀經濟
vbnn20 發表於 2010-4-1 08:36 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
此話何解呢?
回復 15776# vbnn20
我讀企會D內容 差5多
真係超悶呀
有雙經了???