咁嚴重==
休息幾日哦?
應該多d休息嘛...
咁嚴重==
休息幾日哦?
應該多d休息嘛...
1120 發表於 2010-3-9 02:28 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
唔嚴重,只不過係有痰係個肺,燒又退埋
系屋企應該多d溫書...
對住電腦唔健康...
咁好啦,我off la
5:00再上幫33升分身
88^^
幾時升到第一?@@
88^^
幾時升到第一?@@
1120 發表於 2010-3-9 02:57 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
唔知,因為無時間升
唔知,因為無時間升
Rayc 發表於 2010-3-9 03:02 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
如果你幫我升到3名之內,我把三分之一的身家比家族,三分一比你,三分之一作私人基金...繼續炒=_=
大家加油!!!
Firemonk 發表於 2010-3-8 07:36 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
:49;最近大家都冇咩時間
本帖最後由 Rayc 於 2010-3-9 05:18 PM 編輯
如果你幫我升到3名之內,我把三分之一的身家比家族,三分一比你,三分之一作私人基金...繼續炒=_=
極神 發表於 2010-3-9 04:57 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
待我穩定第一之位才說吧
33,已升完fatlo,取回100m+幫升費50m=150m,fatlo總賺170m
33尚差195lv,升兩個分身吧
待我穩定第一之位才說吧
33,已升完fatlo,取回100m+幫升費50m=150m,fatlo總賺170m
33尚差195lv, ...
Rayc 發表於 2010-3-9 05:16 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
幾時多左個幫升費嫁- -係wo 幫我入番果千幾m去我個fatlo到呀 唔該- -