Rayc 發表於 2010-3-8 16:55:35

VB同RAY GE生活太開心LA
極神我地一齊加油----->
BaHu 發表於 2010-3-8 12:29 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif


    過多一兩年我都會好慘-_-

極神 發表於 2010-3-8 17:24:19

VB同RAY GE生活太開心LA
極神我地一齊加油----->
BaHu 發表於 2010-3-8 12:29 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif


    想當年中二和中三日日打10小時機...成績都唔會下趺出5名之內(所有科目但英文除外)

中四電腦半壞,少打左...現在真係死得,冇打好基礎...

回33:8科包括中,英,數,經濟,地理,中史,世史,商業

vbnn20 發表於 2010-3-8 17:43:20

VB同RAY GE生活太開心LA
極神我地一齊加油----->
BaHu 發表於 2010-3-8 12:29 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif


    :73;我e家要努力下d英文,唔係的話就...

339122 發表於 2010-3-8 18:20:18

VB同RAY GE生活太開心LA
極神我地一齊加油----->
BaHu 發表於 2010-3-8 12:29 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif


    你考完會考咪一天都光晒囉- -

Firemonk 發表於 2010-3-8 19:36:43

大家加油!!!

Rayc 發表於 2010-3-9 11:43:05

想當年中二和中三日日打10小時機...成績都唔會下趺出5名之內(所有科目但英文除外)

中四電腦半 ...
極神 發表於 2010-3-8 05:24 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif


    我日日3個鐘已經跌左10名-_-

1120 發表於 2010-3-9 13:06:37

我以前無電腦10名都無:49;

Rayc14 發表於 2010-3-9 13:20:04

唉!今日病左

1120 發表於 2010-3-9 14:01:07

病咗唔洗返學?

Rayc 發表於 2010-3-9 14:13:17

病咗唔洗返學?
1120 發表於 2010-3-9 02:01 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif


    當然
我是肺炎(好輕微)
頁: 1551 1552 1553 1554 1555 1556 1557 1558 1559 1560 [1561] 1562 1563 1564 1565 1566 1567 1568 1569 1570
查看完整版本: 寵物樂園吹水區