VB同RAY GE生活太開心LA
極神我地一齊加油----->
BaHu 發表於 2010-3-8 12:29 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
過多一兩年我都會好慘-_-
VB同RAY GE生活太開心LA
極神我地一齊加油----->
BaHu 發表於 2010-3-8 12:29 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
想當年中二和中三日日打10小時機...成績都唔會下趺出5名之內(所有科目但英文除外)
中四電腦半壞,少打左...現在真係死得,冇打好基礎...
回33:8科包括中,英,數,經濟,地理,中史,世史,商業
VB同RAY GE生活太開心LA
極神我地一齊加油----->
BaHu 發表於 2010-3-8 12:29 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
:73;我e家要努力下d英文,唔係的話就...
VB同RAY GE生活太開心LA
極神我地一齊加油----->
BaHu 發表於 2010-3-8 12:29 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你考完會考咪一天都光晒囉- -
大家加油!!!
想當年中二和中三日日打10小時機...成績都唔會下趺出5名之內(所有科目但英文除外)
中四電腦半 ...
極神 發表於 2010-3-8 05:24 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我日日3個鐘已經跌左10名-_-
我以前無電腦10名都無:49;
唉!今日病左
病咗唔洗返學?
病咗唔洗返學?
1120 發表於 2010-3-9 02:01 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
當然
我是肺炎(好輕微)