我不知幾誠實
vbnn20 發表於 2010-3-15 05:16 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你誠實的時候 全人類無一個係講大話啦...
你誠實的時候 全人類無一個係講大話啦...
339122 發表於 2010-3-15 05:19 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
呢句真好呀
{28}咁你地2個有冇講過大話
誰人無過,既然v和尚已經放下層刀,雖然不可能立地成佛,但係都唔好講到咁盡,勢不可去盡,話不可說盡,福不可享盡,否則緣分勢必早盡
{06}和尚乃萬物「街」空
和尚乃萬物「街」空
vbnn20 發表於 2010-3-15 09:25 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
如今你乃是一個食齋既和尚
你又講左萬物皆空 咁你係咪無慾既呢?
{07}講大話的
唉!今日好累呀
黎緊我的日子將會更加happy
{20}最近好多野做