Rayc
發表於 2010-3-31 17:22:23
可能ch set左野
無敵殺人狂
發表於 2010-3-31 17:25:34
我記得之前比人拿番
Rayc
發表於 2010-3-31 17:26:29
可能因為佢唔玩
無敵殺人狂
發表於 2010-3-31 17:27:11
我見佢升得好快
Rayc
發表於 2010-3-31 17:28:18
但佢自2轉2級就無玩
無敵殺人狂
發表於 2010-3-31 17:29:13
我都打算回到1萬帖就5回
Rayc
發表於 2010-3-31 17:30:23
快的話呢個假期完成
339122
發表於 2010-3-31 18:34:19
唉- -聽日重要考試..
Rayc
發表於 2010-3-31 18:42:53
真是可憐呀
vbnn20
發表於 2010-3-31 20:06:06
洗唔洗我同tenny申請下