申請咩野呀?
:38;雙經lo
現在都無咩人升,唔洗啦
:60;咁算啦,仲諗住...
仲諗住點呀?
返大陸lo,訓啦,88
那麼再見啦
夜晚都沒什麽人....好悶哦~
返大陸lo,訓啦,88
vbnn20 發表於 2010-3-31 09:16 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
係咩:76;等我仲叫左Tenny開雙經tim,點知•••
係咩等我仲叫左Tenny開雙經tim,點知•••
極神 發表於 2010-3-31 10:38 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
:85;咁咪益哂rayc lo