Rayc 發表於 2010-2-19 14:41:18

我都唔知道

1120 發表於 2010-2-19 14:49:57

唉!好無聊呀
Rayc 發表於 2010-2-19 02:31 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif

去做d有聊嘢啦...:85;

Rayc 發表於 2010-2-19 15:35:17

何謂有聊?
╭〥?◇〞 聖獸之心 1 領取 2010-02-11 13:47:23
╭〥?◇〞 清水 1 領取 2010-02-11 13:47:06
╭〥?◇〞 賤兔保護衣 1 領取 2010-02-11 13:46:37
╭〥?◇〞 天使法袍 1 領取 2010-02-11 13:46:23
╭〥?◇〞 賤兔頭飾 1 領取 2010-02-11 13:46:14
╭〥?◇〞 天使之帽 1 領取 2010-02-11 13:46:02
╭〥?◇〞 賤兔利爪 1 領取 2010-02-11 13:45:29
╭〥?◇〞 醒獅袍 1 領取 2010-02-12 15:22:45
╭〥?◇〞 惡魔盔甲 1 領取 2010-02-12 15:22:29
╭〥?◇〞 賤兔腳套 1 領取 2010-02-12 15:21:38
╭〥?◇〞 高級勇者劍 1 領取 2010-02-12 12:47:41
╭〥?◇〞 初級探索者之石 1 領取 2010-02-11 13:59:04
╭〥?◇〞 賤兔護目鏡 1 2010-02-11 13:57:05
佢差我咁多野-_-

1120 發表於 2010-2-19 15:57:50

轉世咯...
要唔要幫你升下人仔啊?@@
近嚟好少上==

Rayc 發表於 2010-2-19 16:01:14

都好,唔該哂

1120 發表於 2010-2-19 16:04:00

你做個人仔同準備d裝同錢...
之後密我就得啦^^

Rayc 發表於 2010-2-19 16:06:22

得啦,send左ac比你

人仔002 發表於 2010-2-19 16:19:26

╭〥?◇〞 ...我放番好多野入去啦

Rayc 發表於 2010-2-19 16:26:16

唔該哂,記得用完放番入家族

極神 發表於 2010-2-19 16:58:14

何謂有聊?
╭〥?◇〞 聖獸之心 1 領取 2010-02-11 13:47:23
╭〥?◇〞 清水 1 領取 2010-02-11 13:47:0 ...
Rayc 發表於 2010-2-19 03:35 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif


    你叫他用借唔好取咪得lo...清水果d冇咩好計=v=
頁: 1537 1538 1539 1540 1541 1542 1543 1544 1545 1546 [1547] 1548 1549 1550 1551 1552 1553 1554 1555 1556
查看完整版本: 寵物樂園吹水區