你願意我不介意
Rayc 發表於 2010-1-24 10:37 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你準備人仔...
準備d裝/錢...
得閒幫你升...
你準備人仔...
準備d裝/錢...
得閒幫你升...
1120 發表於 2010-1-24 10:40 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我得閒先開
你收幾多錢?
我得閒先開
你收幾多錢?
Rayc 發表於 2010-1-24 10:41 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
唔洗錢啦==
因為有時好悶...
成日匿系屋企:49;
再見,唔知幾時先可以上
再見,唔知幾時先可以上
Rayc 發表於 2010-1-24 10:45 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你好忙?@@
再見:72;
這星期應該無得上
這星期應該無得上
Rayc 發表於 2010-1-24 10:46 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
真系可憐...
我正常應該都有on...
唉!真係好悶
這星期應該無得上
Rayc 發表於 2010-1-24 10:46 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
:22;点解咁得闲啊...
你地2個真係好得閒- -