:65;我部機支援唔到,用外掛仲慢過自己按,最後都係決定自己慢慢按=/=
:49;把按鍵精靈的腳本改成小精靈,好多game都可以過到=.=
ps.不過都唔建議用@_@
vbnn20 發表於 2009-11-21 11:12 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你好似好在行哦:85;
有咁勁嘅外掛:22; ?
kong950120 發表於 2009-11-21 11:12 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
唔勁點叫外掛:38;
:48;都唔可以咁講的,只是有小小經驗
你都好勁下哦:49;
通常d人講小小經驗都好有研究既...:49;
你都好勁下哦:49;
通常d人講小小經驗都好有研究既...:49;
1120 發表於 2009-11-21 11:19 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
係因為佢謙虛姐:85;
:48;不過按鍵精靈真係幾好用的,之前玩江湖都係用佢一邊掛,一邊同講msn
可能佢系外掛供應商:85;
:48;果d要學用cheat的了
我知道你好在行咗:85;
:49;跟人比較只是新手一名