1120
發表於 2009-11-21 23:02:11
你話咩返黎又走又返?:49;
kong950120 發表於 2009-11-21 10:57 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我返嚟啦...
我走啦...
我又返嚟啦...
...
kong950120
發表於 2009-11-21 23:03:09
我返嚟啦...
我走啦...
我又返嚟啦...
...
1120 發表於 2009-11-21 11:02 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
同某人好相似:48;
vbnn20
發表於 2009-11-21 23:03:37
:49;咁不如講下外掛啦
kong950120
發表於 2009-11-21 23:04:07
:49;咁不如講下外掛啦
vbnn20 發表於 2009-11-21 11:03 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咩嘢外掛先?:49;
vbnn20
發表於 2009-11-21 23:04:22
按鍵精靈@_@?
1120
發表於 2009-11-21 23:04:35
咩人哦?:48;
咁我滴又會注意到你又有新話題咗:85;
kong950120
發表於 2009-11-21 23:05:14
按鍵精靈@_@?
vbnn20 發表於 2009-11-21 11:04 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
點解無啦啦講按鍵精靈?
咩人哦?:48;
咁我滴又會注意到你又有新話題咗:85;
1120 發表於 2009-11-21 11:04 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你估吓:85;
vbnn20
發表於 2009-11-21 23:06:43
:48;按鍵精靈都係外掛嘛
kong950120
發表於 2009-11-21 23:07:33
:48;按鍵精靈都係外掛嘛
vbnn20 發表於 2009-11-21 11:06 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但點解無啦啦講?:49;
下個快啲攞,因為我冇得攞
vbnn20
發表於 2009-11-21 23:08:00
:48;因為某人話無主題