1120 發表於 2009-11-21 23:02:11


你話咩返黎又走又返?:49;
kong950120 發表於 2009-11-21 10:57 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我返嚟啦...
我走啦...
我又返嚟啦...
...

kong950120 發表於 2009-11-21 23:03:09


我返嚟啦...
我走啦...
我又返嚟啦...
...
1120 發表於 2009-11-21 11:02 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
同某人好相似:48;

vbnn20 發表於 2009-11-21 23:03:37

:49;咁不如講下外掛啦

kong950120 發表於 2009-11-21 23:04:07

:49;咁不如講下外掛啦
vbnn20 發表於 2009-11-21 11:03 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咩嘢外掛先?:49;

vbnn20 發表於 2009-11-21 23:04:22

按鍵精靈@_@?

1120 發表於 2009-11-21 23:04:35

咩人哦?:48;
咁我滴又會注意到你又有新話題咗:85;

kong950120 發表於 2009-11-21 23:05:14

按鍵精靈@_@?
vbnn20 發表於 2009-11-21 11:04 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
點解無啦啦講按鍵精靈?
咩人哦?:48;
咁我滴又會注意到你又有新話題咗:85;
1120 發表於 2009-11-21 11:04 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你估吓:85;

vbnn20 發表於 2009-11-21 23:06:43

:48;按鍵精靈都係外掛嘛

kong950120 發表於 2009-11-21 23:07:33

:48;按鍵精靈都係外掛嘛
vbnn20 發表於 2009-11-21 11:06 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
但點解無啦啦講?:49;

下個快啲攞,因為我冇得攞

vbnn20 發表於 2009-11-21 23:08:00

:48;因為某人話無主題
頁: 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 [1145] 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154
查看完整版本: 寵物樂園吹水區