vbnn對外掛有d研究:49;
你又返嚟啦:48;
1120 發表於 2009-11-21 11:46 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我一直喺到,不過又係唔知點回:49;
我都有時真系唔知點回嘎:49;
睇唔明d人講咩:49;
我都有時真系唔知點回嘎:49;
睇唔明d人講咩:49;
1120 發表於 2009-11-21 11:51 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
有時見到咁索性唔回:49;
系咯:49;
我就去會上其他網...
最恐怖系返嚟仲系果個話題:34;
系咯:49;
我就去會上其他網...
最恐怖系返嚟仲系果個話題:34;
1120 發表於 2009-11-21 11:54 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
因為1個話題可以吹好耐:49;
但系有時又一直換話題:49;
但系有時又一直換話題:49;
1120 發表於 2009-11-21 11:58 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
因為個話題冇咩好講:49;
證明話題好易搵:49;
有講唔完ge話題...
我今日破咗紀錄...
第一次一日超過100貼:38;
證明話題好易搵:49;
有講唔完ge話題...
我今日破咗紀錄...
第一次一日超過100貼:38;
1120 發表於 2009-11-22 12:01 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我近排好多日都係啦:60;
你勁嘛:26;
近排好興奮?:85;