我走啦,88明天見
:48;你仲係唔係到?
:50;我嗎????
你地真係得閒啦...
考完個會考:69;又找唔到工,呢到冇人夠我得閒啦
個寵物去左邊- -?
我禁唔到出尼既- -?
個寵物去左邊- -?
我禁唔到出尼既- -?
SANJI 發表於 2010-6-25 04:05 PM https://bbs.tennyy.com/static/image/common/back.gif
Tenny話得閒先裝
可唔可以睇下帖-_-
:48;rayc係唔係到
我已經唔係到
:75;如果寵物重新黎玩過我就有決心在玩過