:49;萬里無云,點會洛雨呢
今朝落完
落樓發覺有雨上去拎傘
再落到去佢停雨-.-
終於回來了
明天有得去海洋公園 學校終於做了一件好事
學校支助去海洋公園?:22;
我學校幾年都資助啦...可以選擇迪士尼同海洋公園,各年級前10名(好似),其他想去既人就要比60$
:85;正係比車錢就得
60$:08;
60$
BaHu 發表於 2010-6-23 12:45 AM https://bbs.tennyy.com/static/image/common/back.gif
我學校好似係資助d制服團去嫁 每人好似只係50$~!
跟住年年f2果d都可以去迪士尼 每人好似只係10$= =
我學校就要我們比$45
不過我無參加