vbnn20 發表於 2010-6-22 15:40:38

:49;萬里無云,點會洛雨呢

BaHu 發表於 2010-6-22 16:26:06

今朝落完
落樓發覺有雨上去拎傘
再落到去佢停雨-.-

Rayc 發表於 2010-6-22 17:49:04

終於回來了

無敵殺人狂 發表於 2010-6-22 20:22:42

明天有得去海洋公園 學校終於做了一件好事

BaHu 發表於 2010-6-22 22:26:57

學校支助去海洋公園?:22;

極神 發表於 2010-6-22 22:51:21

我學校幾年都資助啦...可以選擇迪士尼同海洋公園,各年級前10名(好似),其他想去既人就要比60$

無敵殺人狂 發表於 2010-6-22 23:57:46

:85;正係比車錢就得

BaHu 發表於 2010-6-23 00:45:02

60$:08;

339122 發表於 2010-6-23 09:22:43

60$
BaHu 發表於 2010-6-23 12:45 AM https://bbs.tennyy.com/static/image/common/back.gif
我學校好似係資助d制服團去嫁 每人好似只係50$~!
跟住年年f2果d都可以去迪士尼 每人好似只係10$= =

Rayc 發表於 2010-6-23 09:49:44

我學校就要我們比$45
不過我無參加
頁: 1624 1625 1626 1627 1628 1629 1630 1631 1632 1633 [1634] 1635 1636 1637 1638 1639 1640 1641 1642 1643
查看完整版本: 寵物樂園吹水區