放心啦,你們好快追番啦
快極我都係差你好多..
我之後無咩時間上
你們在比帖數?這個我就一定輸了....:61;
正常呀,我們用好多時間灌
但如果比寵......我們就輸哂
{12}一無事處
一無事處
vbnn20 發表於 2010-4-10 05:13 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你..........係都我先啦....
我都差唔多:37;寵又唔得,希望家園又唔得,連灌水都唔掂
我都差唔多寵又唔得,希望家園又唔得,連灌水都唔掂
極神 發表於 2010-4-10 06:16 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
(@11)你都係版主,我呢...我都係
我都差唔多寵又唔得,希望家園又唔得,連灌水都唔掂
極神 發表於 2010-4-10 06:16 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
當代灌水天王都夠敢話唔掂?:84;