我要快快升級!給我好裝備!
saxon 發表於 2010-4-2 09:26 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你想要咩裝- -
你們個個都高轉過我,我太廢了:65;
給我裝
:85;好採 我沒發帖嗜
應該話好彩無200帖
加埋都無150啦- -何況係....200....
收絕版野呀
你no絕版野??
有,不過差好多
我也要收,可用潘盒換。
你都要收?你唔係應該齊哂咩?