我記得最後佢用哂d錢黎買盒
仲有盒咩??????
我記得最後佢用哂d錢黎買盒
vbnn20 發表於 2010-4-3 09:50 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
都好似n個月前-_-
:57;我個時走左未??
應該走左啦
次次都5岩時間
次次都5岩時間
無敵殺人狂 發表於 2010-4-3 10:03 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你家族咩都有,算啦
你地講緊咩呀- -
可能係潘盒
收大量潘盒:75;1=100m(可自出)
可用追星踏月換