1120 發表於 2010-1-20 11:58:48

窮人無裝...
只可以等人出租...

Rayc 發表於 2010-1-20 16:27:35

RAYC....你有冇野租出黎呀??
╭〥?◇〞 發表於 2010-1-19 07:44 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif


    得閒放d賤裝等等出來比人租

vbnn20 發表於 2010-1-20 17:18:28

:76;我走啦,88

無敵殺人狂 發表於 2010-1-20 17:19:29

888888888888888888

Rayc 發表於 2010-1-20 17:29:16

888888888888888888
無敵殺人狂 發表於 2010-1-20 05:19 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
明顯的呃帖?

saxon 發表於 2010-1-20 17:31:05

{:4_309:}大家都在呃帖? 我都要啊!!!{:4_300:}
現在很少玩~up lvl 很慢!{:4_322:}

Rayc 發表於 2010-1-20 17:32:10

大家都在呃帖? 我都要啊!!!
現在很少玩~up lvl 很慢!
saxon 發表於 2010-1-20 05:31 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif


    我都好少呀
註:我們係灌水

╭〥?◇〞 發表於 2010-1-20 19:22:37

你好小玩咩呀?
ps.我地冇

Rayc 發表於 2010-1-20 19:31:18

你好小玩咩呀?
ps.我地冇
╭〥?◇〞 發表於 2010-1-20 07:22 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif


    當然是寵啦

339122 發表於 2010-1-20 19:56:49

你好小玩咩呀?
ps.我地冇
╭〥?◇〞 發表於 2010-1-20 07:22 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif

呢到係寵區 當然係升寵啦- -
頁: 1511 1512 1513 1514 1515 1516 1517 1518 1519 1520 [1521] 1522 1523 1524 1525 1526 1527 1528 1529 1530
查看完整版本: 寵物樂園吹水區