有太陽就緊係啦
我冇呀!!
:49;租指虎再加4件太陽都秒到怪啦
係指虎果set都秒la
:49;好多set都可以秒怪,不過要高lv lo,走先,88!
本帖最後由 kong950120 於 2010-1-18 07:21 PM 編輯
好多set都可以秒怪,不過要高lv lo,走先,88!
vbnn20 發表於 2010-1-18 10:52 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
仲有用藥都可以:60;
好耐無見
我大限就到,無乜時間
近排小上左
我會定期 keep著出租太陽裝
而活動要等大考完左先有時間搞
BaHu 發表於 2010-1-12 10:39 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁洗唔洗我幫手出租d刺客set等等嘅裝?:49;
1套普通裝 都可以
1套普通裝 都可以
無敵殺人狂 發表於 2010-1-18 05:52 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
例如呢(好耐無見你on== )
仲有用藥都可以
咁洗唔洗我幫手出租d刺客set等等嘅裝?
kong950120 發表於 2010-1-18 04:50 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
靚仔...好呀...出租晒佢啦
例如呢(好耐無見你on== )
339122 發表於 2010-1-18 07:47 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我記得惡魔都得
惡既話要加番好多防700lv先夠頂