某人用天戒同vbnn換指虎,跟著我問佢借(租?)
不過之後佢又換番
結果我由13借(租?)到19
Rayc 發表於 2010-1-16 10:17 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我唔會就係個某人掛:22;
我唔記得有借過比人喎,但係一開始又真係得我有:49;
我唔會就係個某人掛
我唔記得有借過比人喎,但係一開始又真係得我有
charlesli 發表於 2010-1-17 01:36 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你成日都唔記得野嫁啦- -
佢未老先衰.......
本帖最後由 Rayc 於 2010-1-17 11:04 AM 編輯
我唔會就係個某人掛
我唔記得有借過比人喎,但係一開始又真係得我有
charlesli 發表於 2010-1-17 01:36 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
唔係你
你個時好似係無咩時間on
我又重新開始作武神傳lu=.=始終唔想就咁完
得閒會出預告內容貼,希望在新年前作完第四章,否則要等5月先得 ...
極神 發表於 2010-1-16 10:58 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你現在不是第3章嗎?難道你一早作好?
等左你幾日啦
charlesli 發表於 2010-1-17 01:34 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我都等咗你幾日啦:49;
不過近排唔多得閒,應該要下個星期先可以再幫你:49;
我又回來了
我都番左黎la
不過偷唔到野...比人拉左
我都番左黎la
不過偷唔到野...比人拉左
╭〥?◇〞 發表於 2010-1-17 03:18 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
偷野好蝕,我試過偷得3000
:48;試下偷錢先
好呀,期待你入獄