你們都咩點玩啦,有咩所謂
我想第1。。。。。。。。。。。。
有可能咩.......
我想第1。。。。。。。。。。。。
無敵殺人狂 發表於 2010-1-17 03:47 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你要過ch wo
佢成班人幫升,你認為得咩
我都幫緊極神啦
你冇可能架la
我都幫緊極神啦
你冇可能架la
╭〥?◇〞 發表於 2010-1-17 03:51 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
極神...佢起碼5月先可以再升
我知...個會考呀ma
所以佢過唔到我
你幾時做到第一呀
你幾時做到第一呀
╭〥?◇〞 發表於 2010-1-17 03:55 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
等ch唔玩就有可能