我好好好耐之前有玩寵物架
但係之前玩到悶....冇玩
上星期悶玩下...全部野唔同晒...
個個都勁有錢 ...
╭〥?◇〞 發表於 2010-1-16 07:19 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
合惡魔好易合姐:49;
我終於又上黎啦:60;
合惡魔好易合姐
kong950120 發表於 2010-1-16 10:07 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
唔係指現在
指你10轉左右既時候
唔係指現在
指你10轉左右既時候
Rayc 發表於 2010-1-16 10:09 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
想當時10轉我好似已經打聖獸:60;
想當時10轉我好似已經打聖獸
kong950120 發表於 2010-1-16 10:10 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
想當時我13轉已經有天戒用
想當時我13轉已經有天戒用
Rayc 發表於 2010-1-16 10:13 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你果時有得抽姐:84;
上多陣off
你果時有得抽姐
kong950120 發表於 2010-1-16 10:14 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我靠某人借
我靠某人借
Rayc 發表於 2010-1-16 10:14 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁果陣冇得抽你點借?:49;
咁果陣冇得抽你點借?
kong950120 發表於 2010-1-16 10:16 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
某人用天戒同vbnn換指虎,跟著我問佢借(租?)
不過之後佢又換番
結果我由13借(租?)到19
我又重新開始作武神傳lu=.=始終唔想就咁完
得閒會出預告內容貼,希望在新年前作完第四章,否則要等5月先得(會考完畢)
合惡魔好易合姐
我終於又上黎啦
kong950120 發表於 2010-1-16 10:07 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
等左你幾日啦:83;