你打d咩怪架....唔係要開人仔架咩??
你打d咩怪架....唔係要開人仔架咩??
╭〥?◇〞 發表於 2010-1-17 04:20 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
一早開左啦
開左黎比人仔用定你e個ac用呀?
人仔做徒弟
哦.....咁e一個鐘可以到幾轉??
5轉到18轉
轉左7.2之後好慢
轉左7.2之後好慢
唔明講咩
Powered by Discuz! 7.2
論壇版本
慢左好多架??
你就好啦
1個鐘可以18轉
不過正身都係得100lv