成日係到,不過無講野
tommingchun 發表於 2009-12-27 10:23 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
咁你係咪升番?
有時升幾lv
原來如此
考慮緊放哂d野唔知好唔好呢
好啊,幾好嫁
好啊,幾好嫁
tommingchun 發表於 2009-12-27 10:27 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
因為我只需天戒,高劍,指虎裝
等我明天放少少先
好,看看你放D咩
多數都係d無用既野
放下D絕版野啦
絕版野一定唔放
就算放都好貴,因為我收左成8億
wow,好多錢呀