tommingchun
發表於 2009-12-27 22:57:08
我得599 元
Rayc
發表於 2009-12-27 22:58:04
你將你的寵錢轉做壇錢就多啦
tommingchun
發表於 2009-12-27 22:58:34
我off啦,88
Rayc
發表於 2009-12-27 22:59:45
咁我都off la,88
tommingchun
發表於 2009-12-27 23:13:30
88la,去床睡
Rayc
發表於 2009-12-28 12:44:30
我又上線啦
1120
發表於 2009-12-28 12:52:52
咁得閒既?:49;
Rayc
發表於 2009-12-28 12:54:03
過多陣又要off la
1120
發表於 2009-12-28 13:05:23
又系電腦室?@@
Rayc
發表於 2009-12-28 13:06:33
不是,我係家中