呢度就無事
咁喺到吹算:47;
講得好,就係度啦
但有咩吹先得架:47;
我都唔知呀
咁我一陣打料算:47;
:22;你地 ......無野吹啦==
基本上都係
:48;點會冇架
本帖最後由 kong950120 於 2009-11-26 08:42 PM 編輯
:48;點會冇架
vbnn20 發表於 2009-11-26 08:29 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
多謝你比我攞獎
不過點解咁耐都冇人搶同你點解會上:49;