最遲應該打到5:30
出前一丁的杯noodles都唔錯wo
{07}我走啦,下次再傾過
咁我預備升lv,88
88,咁我呢?
咁我都係打料先:49;
你自己搞點
咁我都係打料算
之前合2次都衰咗:65;
一個二個咁齊心走咗:23;
仲有我喺到:60;
{28}我呃rayc炸
{28}我呃rayc炸
vbnn20 發表於 2009-11-26 05:01 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你好似成日都係咁:49;