Rayc 發表於 2009-11-26 16:54:15

最遲應該打到5:30
出前一丁的杯noodles都唔錯wo

vbnn20 發表於 2009-11-26 16:56:34

{07}我走啦,下次再傾過

Rayc 發表於 2009-11-26 16:57:34

咁我預備升lv,88

kong950120 發表於 2009-11-26 16:59:12

88,咁我呢?

咁我都係打料先:49;

Rayc 發表於 2009-11-26 16:59:28

你自己搞點

kong950120 發表於 2009-11-26 17:00:49

咁我都係打料算

之前合2次都衰咗:65;

1120 發表於 2009-11-26 17:00:53

一個二個咁齊心走咗:23;

kong950120 發表於 2009-11-26 17:01:20

仲有我喺到:60;

vbnn20 發表於 2009-11-26 17:01:23

{28}我呃rayc炸

kong950120 發表於 2009-11-26 17:02:56

{28}我呃rayc炸
vbnn20 發表於 2009-11-26 05:01 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你好似成日都係咁:49;
頁: 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 [1208] 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217
查看完整版本: 寵物樂園吹水區