明日打比賽,要6點先番
咁要幾時先試得:49;
但果陣可能已經唔lag:47;
星1/2
一定都係lag
咁星1/2先算,宜家吹住先:60;
已經唔想吹
咁算,我打料:47;
警告你們,咪係'光'度吹水
點解唔好喺果到吹?:49;
不過喺到吹有獎+唔會比人話:60;
點解唔好喺果到吹?:49;
不過喺到吹有獎+唔會比人話:60;
kong950120 發表於 2009-11-26 06:12 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
因為上次吹幾帖已經差點被tenny禁言
咁喺到回有冇事架:44;