hi
bye:72;
:80;成日都係咁的
:48;我又係最早回的人
vbnn20 發表於 2009-11-27 07:01 AM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你講緊1日最早回嘅人?
不過就黎有得攞獎:60;
你攞無厭嘎咩?:60;
:48;我黎啦,不過又要走了
終於回來
全敗
:48;rayc打多d就會勁架了
已經日日打啦
其實有d嘢要睇天資既...
後天努力重要d