放學
明天應該6點先上得
{07}聽日早放,3點就行緊返屋企了
我明天要打比賽
{17}藍球?冇理由牙...唔通係乒乓球?
中,係乒乓球,14個f2打,第一回合就打校隊
{06}不過你過唔過到第1回合架
聽聞佢唔勁,只係一失分就屈人,屈到要重開為止
{07}我通常都係開頭果時拎分
我係中期反擊
今次最有機個兩個第2回合就要打啦:85;
{19}咁咪要打好耐lo