我剛剛用天戒,下次你試下係我用天戒時一齊打,包你係我走時爆lag
我剛剛用天戒,下次你試下係我用天戒時一齊打,包你係我走時爆lag
Rayc 發表於 2009-11-26 05:56 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我頭先打過神罰黎,唔覺lag:49;
我頭先打過神罰黎,唔覺lag:49;
kong950120 發表於 2009-11-26 05:58 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
要打同一地
咁一陣試吓:48;
我都用完天戒啦-_-
一定要用天戒架咩:49;
用天戒lag d
用天戒lag d
Rayc 發表於 2009-11-26 06:02 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
就咁打唔lag咩:49;
咁會無咁lag
咁聽日先試,你要提我
宜家吹住先:60;