Rayc 發表於 2009-11-26 17:56:56

我剛剛用天戒,下次你試下係我用天戒時一齊打,包你係我走時爆lag

kong950120 發表於 2009-11-26 17:58:06

我剛剛用天戒,下次你試下係我用天戒時一齊打,包你係我走時爆lag
Rayc 發表於 2009-11-26 05:56 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
我頭先打過神罰黎,唔覺lag:49;

Rayc 發表於 2009-11-26 17:58:55


我頭先打過神罰黎,唔覺lag:49;
kong950120 發表於 2009-11-26 05:58 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
要打同一地

kong950120 發表於 2009-11-26 18:00:01

咁一陣試吓:48;

Rayc 發表於 2009-11-26 18:01:10

我都用完天戒啦-_-

kong950120 發表於 2009-11-26 18:02:12

一定要用天戒架咩:49;

Rayc 發表於 2009-11-26 18:02:31

用天戒lag d

kong950120 發表於 2009-11-26 18:03:19

用天戒lag d
Rayc 發表於 2009-11-26 06:02 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
就咁打唔lag咩:49;

Rayc 發表於 2009-11-26 18:03:48

咁會無咁lag

kong950120 發表於 2009-11-26 18:04:46

咁聽日先試,你要提我

宜家吹住先:60;
頁: 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 [1213] 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222
查看完整版本: 寵物樂園吹水區