:48;有機會先,88,15分了
就黎有獎先走:65;
不過我應該今次冇
:49;咁陪係吹埋先lo
但應該係你攞:49;
我唔可以攞?{28}
你有可能的:49;
因為本來得我哋2個,而我之前攞咗2次,冇得攞住
快d公佈禮物啦...
近排無咩心吹:26;
就係唔公佈啲人先會快啲,有啲神秘感好過廢獎品:85;
{28}我呃rayc炸
vbnn20 發表於 2009-11-26 05:01 PM https://bbs.tennyy.com/images/common/back.gif
你成日都講大話
又多個人黎回:49;
不過我冇獎